Երեկ «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության «Այո»-ի շտաբի դրամահավաք-երեկոյի ընթացքում հայտնի դարձավ «Այո»-ի քարոզչական բրենդինգի բաց մրցույթի հաղթողը, որի հեղինակած լոգոն օգտագործվելու է քարոզչության ընթացքում։
Լոգոն հրապարակելուց հետո ֆեյսբուքում լուրեր շրջանառվեցին այն մասին, որ այն գրագողություն է՝ վերցված 90-ականներից։ «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության հանրային կապերի համակարգող Վահագն Ալեքսանյանը Factor.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ իրենք նույնպես անակնկալի են եկել։
Մանրամասները՝ սկզբնաղբյուր կայքում: