Factor.am-ը գրում է․
Կառավարությունը կորոնավիրուսի համավարակի ընթացքում 20,8 մլն դրամ է ծախսել հանրապետության տարածքում «Կրիր դիմակ, փրկիր կյանքեր» գովազդային պաստառներ փակցնելու համար: Այս մասին Factor.am-ը տեղեկանում է գնումների համակարգից:
Պաշտոնական կայքից տեղեկանում ենք նաև, որ բոլոր գնումները կատարվել են «Մեկ անձից կատարվող գնման ընթացակարգով»: Վարչապետի աշխատակազմը այս գովազդային արշավն իրականացնելու նպատակով «Աութդոր Էֆեկտ» ՍՊԸ-ի հետ կնքել է երկու պայմանագիր՝ յուրաքանչյուրի արժեքը 3 մլն 678 հազար դրամ:
Մանրամասները՝ սկզբնաղբյուր կայքում