Թող շփվեն ղեկավարների հետ. Դպրոցի տնօրենը Աբրահամյանի պատվին «գրված» սկանդալային բանաստեղծության մասին

Թող շփվեն ղեկավարների հետ. Դպրոցի տնօրենը Աբրահամյանի պատվին «գրված» սկանդալային բանաստեղծության մասին
Թող շփվեն ղեկավարների հետ. Դպրոցի տնօրենը Աբրահամյանի պատվին «գրված» սկանդալային բանաստեղծության մասին

www.ilur.am -Երեկվանից համացանցի սկանդալային հիթն է դարձել թիվ 119 ավագ դպրոցի Վերջին զանգի արարողությունը, որտեղ դպրոցի աշակերտներից մեկը Հովիկ Աբրահամյանի պատվին բանաստեղծություն է արտասանում: Իշխանությունների հանդեպ ստորաքարշությունն ու քծնանքը հասցրել են նաեւ ուսումնական հաստատություններ, ընդ որում, էլ ավելի իջեցնելով տարիքային շեմը: Բուհ-երի հետ այդ հարցում արդեն դպրոցներն են մրցում: Ու մինչ ամբողջ համացանցով մեկ ամոթանքներ են հնչում դպրոցի ուսուցիչների եւ տնօրենի հասցեին, պարզվում է՝ ինքը տնօրենը խիստ գոհ է իր կատարած աշխատանքից:

Այդ մասին այսօր ինքը՝ տնօրեն Հովհաննես Կարապետյանը հայտարարեց iLur.am-ի հետ զրույցում: Տնօրենի հետ մեր զրույցը՝ ստորեւ:

Պարոն Կարապետյան, դիտեցինք ձեր երեկվա միջոցառումը: Ինչպե՞ս եղավ այդ ամենը, հանպատրաստի՞ց արեցիք, թե՞ պլանավորել էիք: Գաղափարը ինչպե՞ս ծագեց:

-Մենք ընդամենը մեկ օր առաջ իմացանք, որ վարչապետը պիտի գար:  

-Ե՞ւ: Ինքնաբուխ բանաստեղծություն գրվե՞ց:

-Բա, իհարկե:

-Իսկ ո՞վ է հեղինակը, եթե գաղտնիք չէ:

-Մեր լեզվի մասնագետներն են աշխատել աշակերտների հետ:  

-Այսինքն, աշակերտների ներգրավմամբ գրել են այդ բանաստեղծությունը:

-Իհարկե:

-Կարո՞ղ ենք արձանագրել, որ այդ բանաստեղծությունը հենց Հովիկ Աբրահամյանի պատվին է գրվել:

-Չէ, դա Սահյանի մոտիվներով է գրված:

-Բայց իր պատվի՞ն:

-Դե, ինչ-որ բաներ ձեւափոխված, հարմարեցված:  

-Հատուկ Աբրահամյանի համա՞ր:

-Այո:

-Իսկ ի՞նչ եք կարծում, նրան դուր եկա՞վ:

-Կարծում եմ՝ իրեն պետք է այդ հարցը ուղղեք:

-Իսկ դուք հավանեցի՞ք:

-Ւնչ ասեմ, իհարկե:

-Դուք այդ առումով երեւի տարբերվեցիք մյուսներից: Կարծում եք՝ սա լա՞վ օրինակ կծառայի:

-Միանշանակ: Դա դրական կարող է ազդել, եւ ընդհանրապես, խթան հանդիսանալ երեխաների համար:

-Իսկ ի՞նչ առումով, ի՞նչ դաստիարակչական բան կարող է այն տալ:  

-Ոչ մի բացասական բան, բացի դրականից: Թող շփվեն ղեկավարների հետ, ղեկավարներին հաղորդեն իրենց մտածածը, եթե ունեն նպատակներ, թող ներկայացնեն, դա էլ ղեկավարների մոտ կարող է արթնացնել վերաբերմունք դեպի աշակերտը, երեխաները, եւ ընդհանրապես, շփումները միայն դրական ազդեցություն կարող են ունենալ:

-Իսկ շա՞տ դրական արձագանքներ ստացաք այդ առիթով:

-Չեմ կարող ասել, չեմ կարող ասել:  

 Հարցազրույցը տեղադրվել է  http://www.ilur.am-ի համաձայնությամբ